Menu
Your Cart

PIRKIMO SĄLYGOS

PIRKIMO SĄLYGOS

1. Pirkimo - Pardavimo sandoriams atliekamiems www.viva-aqua.lt taikomos LR teises aktų nuostatos. Pirkimo pardavimo sandoris www.viva-aqua.lt sistemoje laikomas sudarytu iš www.viva-aqua.lt pusės kai kliento užsakymas yra patvirtinamas ir gaunamas apmokėjimas.

2. Klientas atsako už pirkimo metu pateiktų duomenų teisingumą. Pateikus neteisingus duomenis, pardavėjas neatsako už dėl to kylančius nesklandumus.

3. Svetainės šeimininkai įsipareigoja neperduoti pirkimo metu pateiktos konfidencialios informacijos trečiosioms šalims.

4. www.viva-aqua.lt internetinėje parduotuvėje teisę įsigyti siūlomas prekes turi: 

• fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų;

• jaunesni nei 18 metų amžiaus asmenys, turintys tėvų ar globėjų sutikimą;

• juridiniai asmenys.

5. Draudžiama:

• kopijuoti, naudoti, platinti, atkurti puslapyje esančią informaciją ar jos turinį be raštiško svetainės savininko sutikimo;

• naudoti kompiuterines programas, galinčias pakenkti šios internetinės svetainės darbui ar kitais veiksmais trikdyti Orosprendimai.lt sistemos veiklą. 

6. Nurodydami savo duomenis, naudokite lietuviškas raides. Vardų, pavardžių, vietovių pavadinimai privalo prasidėti didžiąja raide. Pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą.

7. Pirkdami prekes privalote nurodyti savo telefono numerį.

8. Mes pasiliekame teisę:

• koreguoti puslapyje esančią informaciją; atsiradus naujiems www.viva-aqua.lt svetainės taisyklių punktams, jie įsigalioja iškart po jų paskelbimo;

• retų, specialių prekių užsakymus vykdyti tik gavus avansinį kliento apmokėjimą;

• asmenis, nesilaikančius šių taisyklių ar vykdančius kenkėjišką veiklą, patraukti teisinėn atsakomybėn.

9. Pirkdami prekes patvirtinate, kad esate susipažine su prekių grąžinimo taisyklėmis bei garantijomis. (Garantijos ir Prekių grąžinimas).

10. Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu ją grąžinant, apmoka Pirkėjas.

11. Prekė spalva gali skirtis nuo prekės, parodytos nuotraukoje. Nuotraukoje gali būti detalių, kurių nėra prekės komplekte.

12. Prekių kiekiai yra riboti.

GARANTIJOS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Garantija

 Garantijos laikotarpis nurodytas ant originalaus prekės garantinio talono.

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, tačiau gamintojai tam tikrais atvejais gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.

Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų aptarnavimo centras ją suremontuos nemokamai – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį taloną (šis reikalingas tuo atveju, jei pirkimo dokumente – kasos čekyje, sąskaitoje faktūroje ar lizingo sutartyje – nėra tiksliai nurodytas prekės modelis). Garantiniai talonai būna pakuotėje, kartu su įsigyta preke.

Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

Pažymime, jog gamintojai netaiko garantijos natūraliai susidėvinčioms prekių dalims (pvz., baterijoms).

Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju iš autorizuoto aptarnavimo centro Jūs gausite pažymą, kurią pateikus mūsų parduotuvėje kartu su pirkimo dokumentu arba užpildytu garantiniu talonu, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.

Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, ar prekę remontuosite (nemokamai), ar norėsite tokią prekę pakeisti kita tokia pat, ar norėsite susigrąžinti sumokėtus pinigus. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu arba užpildytu garantiniu talonu pristatykite mums autorizuoto aptarnavimo centro pažymą apie tai, jog prekės gedimas yra garantinis. Jei nuspręsite prekę remontuoti, pasakykite apie tai Jus aptarnaujančiam autorizuoto aptarnavimo centro specialistui.

Už prekės siuntimą ir jos kokybišką paruošimą transportavimui į garantinį servisą visuomet atsakingas prekės siuntėjas arba jos savininkas.

Tačiau bet kokiu atveju mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą dėl sugedusios prekės remonto.

Prekių grąžinimas ir keitimas

Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės pristatymo išlaidas, per keturiolika dienų atsisakyti prekės.

Norėdami grąžinti prekę, susisiekite su mumis per 14 d. nuo prekių pristatymo el. paštu: info@viva-aqua.lt arba telefonu +370 612 58395. Prekės priimamos atgal tik iš anksto įspėjus ir susitarus.

Grąžinamos prekės privalo būti originalioje pakuotėje ir pilnai sukomplektuotos (būtinai pateikiant prekių įsigyjimo dokumentą). Jeigu prekė nebus pilnai sukomplektuota, tinkamai supakuota, prekės pakuotė bus įplėšta, sulaužyta ar kitaip sugadinta, mes negalėsime priimti prekės grąžinimui. Prekės taip pat negalės būti priimtos atgal, jeigu buvo naudojamos, sugadintos ar prarado prekinę išvaizdą (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).

Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame ją priimti ir pakeisti analogiška preke. Jei neturime analogiškos prekės, grąžinsime Jums už prekę sumokėtus pinigus. Sumokėtus pinigus pervesime Jums per 14 dienų nuo Jūsų kreipimosi dėl prekės grąžinimo. 

Jei grąžinimo taisyklės buvo pažeistos, pinigai nebus grąžinami.  

Keičiamų arba grąžinamų kokybiškų prekių siuntimo/pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas. Grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos neapmokamos. Taip pat atkreipiame dėmesį, kad Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.